بفهم مذکر


♥♡پسری متفاوت♥♡

من با بقیه فرق دارم

وقتی مردانگی با س ک س رقم میخورد

وقتی مردانگی با آلت به چشم میاید 

دیگر چه انتظاری باید از این دنیا فانی داشت 

یک زن چگونه میتواند به این مرد اعتماد کند

چگونه میتواند مدیریت زندگی خودش را به تو بسپارد

نمیگم مردی به سبیل کلفته چون مردی به مرامه

نمیگم مردی به دست بزنه چون مردی به غیرته

نمیگم مردی به شلوار کردیه چون به حفظ ارزش های یک مرده

مردی که به دنبال ناموس مردم میره مرده؟؟؟؟؟خدایی چه هدفی دارین از این دنیا؟؟چی میخواهید از این دنیا

به خدا اینا هدف زندگی نیست به خدا اینا هدف آفرینش ما نیست چرا خودتون راه کج میرید و میگید خدا تو

راهتو به سمت من بچرخون نمیخوام از این حرفا بزنم نمیخوام نصیحت کنم ولی اینا ته دلم مونده 

تو میخای بچه بیاری اجازه میدی بچت اینکارو بکنه اجازه میدی دخترت با همچین مردی ازدواج کنه اینا مردونگی

نیست بفهم                                                                      مذکر



نظرات شما عزیزان:

فاطی خانووم
ساعت19:05---29 مرداد 1392
آره تو ی مردی اینو ثابت کردی ! راستی اگه اومدی وبم دیدی مطالبم آنتی پسره تو رو خدا دلگیر نشو من فقط از پسرایی ک اسم مردونگیو ب گند کشیدن متنفرم همین ! منم مث تو پس لطفا ب دل نگیر
پاسخ:من کاری با این کل کل ها ندارم!


amir
ساعت1:48---29 مرداد 1392
داداش گلم حرفات درست...
حرفات متین...
قربون دهنت...
به منم سر بزن...
منم یه مرد مثل تو...
حتما سر بزن...


E.J
ساعت1:19---29 مرداد 1392
چه عجب یکی اینا رو گفت خدارو شکر

محمد حسین
ساعت0:51---28 مرداد 1392
سلام نیما جون خوبی؟!

به عنوان کسی که 8 ماه ازت بزرگتره دارم برادرانه میگم!

می دونم تو نیتت خیره و قصد بدی از گفتن این مطالب نداری ولی نوشتن این مطالب به هیچ عنوان مشکلی رو حل نمیکنه!

زمانی این نوشته ها کاری هستند که مخاطبشون منطقی باشه و همه ی این نوشته رو بخونه!

تو خودت رو بزار جای اون فردی که ازش به عنوان مذکر یاد میکنی!

کسی که قلب و ذهنش توسط دل خواسته ها و نفس و شهوتش تصرف شده!

بعید میدونم با این مطالب متحول بشه!

چون کمترین اعتقادی بهش نداره!

فک میکنم اگه بر این موضع خودت پایبند هستی و بهش اسرار داری باید از راه دیگه ای وارد شی!

موفق باشی داداش گلم_یا علی
پاسخ:داداش من من حداقل پیش خودم یه احساس مثبت دارم که حداقل یه کاری کردم!


aramesh
ساعت14:44---27 مرداد 1392
آفرین ... واقعا درسته ...
پاسخ:واقیت هارو باید گفت!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,در ساعت13:59 نیما| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ